REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MOZMO
§ 1 Postanowienia wstępne
-
Sklep internetowy Mozmo, dostępny pod adresem internetowym https://mozmo.pl, prowadzony jest przez:
Mozmo Michał Olszewski
Kwiatowa 29, 94-238 Łódź
NIP: 9471924062
REGON: 542192066
Firma zgłoszona do rejestru CEIDG prowadzonego przez Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii.
-
Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady oraz tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2 Definicje
-
Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Sprzedawca – Mozmo Michał Olszewski, Kwiatowa 29, 94-238 Łódź, NIP: 9471924062, REGON: 542192066.
-
Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
-
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://mozmo.pl.
-
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu sprzedaży na odległość.
-
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
-
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta złożone za pomocą Formularza Zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
-
Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia.
-
Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży.
-
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
§ 3 Kontakt ze Sklepem
-
telefon: 510 185 352
-
e-mail: sklep[at]mozmo.pl
Godziny kontaktu telefonicznego:
-
09:00 – 17:00 (poniedziałek–piątek)
-
09:00 – 14:00 (sobota)
§ 4 Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu niezbędne są:
-
Urządzenie końcowe z dostępem do Internetu i aktualną przeglądarką internetową.
-
Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
-
Włączona obsługa plików cookies.
§ 5 Informacje ogólne
-
Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym prawem zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w działaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością sprzętu Klienta.
-
Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
-
Składanie Zamówień przez Klienta możliwe jest po założeniu Konta albo podaniu niezbędnych danych umożliwiających realizację Zamówienia.
§ 6 Zakładanie Konta w Sklepie
-
Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz Rejestracji.
-
Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
-
Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustalonych w Formularzu Rejestracji.
-
Klient ma możliwość w każdym czasie usunięcia Konta poprzez wysłanie stosownego żądania na adres e-mail Sprzedawcy.
§ 7 Zasady składania Zamówienia
-
W celu złożenia Zamówienia należy:
a) wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia,
b) kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,
c) uzupełnić Formularz Zamówienia,
d) wybrać jedną z dostępnych metod dostawy i płatności,
e) potwierdzić zamówienie i dokonać płatności (jeżeli wybrano przedpłatę).
§ 8 Oferowane metody dostawy oraz płatności
-
Klient może skorzystać z następujących metod dostawy:
-
paczkomaty InPost,
-
przesyłka kurierska (DPD),
-
odbiór osobisty – wyłącznie po przedpłacie.
-
-
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
-
płatność za pobraniem (DPD),
-
przelew na konto Sprzedawcy,
-
szybkie płatności elektroniczne.
-
§ 9 Wykonanie umowy sprzedaży
-
Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje po złożeniu Zamówienia przez Klienta.
-
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkt w terminie wskazanym w opisie Produktu.
-
Termin realizacji Zamówienia zależy od dostępności Produktu i jest każdorazowo wskazany przy danym Produkcie.
-
W przypadku odbioru osobistego – Produkt będzie gotowy do odbioru po zaksięgowaniu płatności. O gotowości Klient zostanie poinformowany drogą e-mailową.
§ 10 Prawo odstąpienia od umowy
-
Konsument ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
-
Szczegółowe zasady odstąpienia od umowy określają przepisy ustawy o prawach konsumenta.
-
Zwrot płatności następuje niezwłocznie, nie później niż 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta. Sprzedawca nie pobiera żadnych opłat związanych ze zwrotem pieniędzy.
§ 11 Reklamacja i rękojmia
-
Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
-
W przypadku wystąpienia wady zakupionego Produktu Konsument ma prawo złożyć reklamację.
-
Reklamację należy złożyć drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy lub pisemnie na adres siedziby.
-
Szczegółowe zasady rękojmi określają przepisy Kodeksu cywilnego.
§ 12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
-
Szczegółowe informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów dostępne są na stronie UOKiK: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
-
Konsument ma m.in. możliwość:
-
zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego,
-
zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o mediację,
-
uzyskania bezpłatnej pomocy rzecznika konsumentów lub organizacji społecznych (np. Federacja Konsumentów).
-
-
Konsument może skorzystać z unijnej platformy ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
-
Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji jest dobrowolne i nie ogranicza prawa Konsumenta do dochodzenia roszczeń przed sądem powszechnym.
§ 13 Dane osobowe w Sklepie internetowym
Dane osobowe Klienta są przetwarzane zgodnie z przepisami prawa oraz Polityką prywatności dostępną w Sklepie.
§ 14 Postanowienia końcowe
-
Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są w języku polskim.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu – nowe brzmienie będzie obowiązywać od dnia publikacji w Sklepie i dotyczy Umów zawartych po tej dacie.