What's People says

Whats People says

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MOZMO

§ 1 Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy Mozmo, dostępny pod adresem internetowym https://mozmo.pl, prowadzony jest przez:

Mozmo Michał Olszewski
Kwiatowa 29, 94-238 Łódź
NIP: 9471924062
REGON: 542192066

Firma zgłoszona do rejestru CEIDG prowadzonego przez Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii.

  1. Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady oraz tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.


§ 2 Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  2. Sprzedawca – Mozmo Michał Olszewski, Kwiatowa 29, 94-238 Łódź, NIP: 9471924062, REGON: 542192066.

  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

  4. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://mozmo.pl.

  5. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu sprzedaży na odległość.

  6. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.

  7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta złożone za pomocą Formularza Zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.

  8. Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia.

  9. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży.

  10. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.


§ 3 Kontakt ze Sklepem

  • telefon: 510 185 352

  • e-mail: sklep[at]mozmo.pl

Godziny kontaktu telefonicznego:

  • 09:00 – 17:00 (poniedziałek–piątek)

  • 09:00 – 14:00 (sobota)


§ 4 Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu niezbędne są:

  1. Urządzenie końcowe z dostępem do Internetu i aktualną przeglądarką internetową.

  2. Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

  3. Włączona obsługa plików cookies.


§ 5 Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym prawem zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w działaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością sprzętu Klienta.

  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.

  3. Składanie Zamówień przez Klienta możliwe jest po założeniu Konta albo podaniu niezbędnych danych umożliwiających realizację Zamówienia.


§ 6 Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz Rejestracji.

  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.

  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustalonych w Formularzu Rejestracji.

  4. Klient ma możliwość w każdym czasie usunięcia Konta poprzez wysłanie stosownego żądania na adres e-mail Sprzedawcy.


§ 7 Zasady składania Zamówienia

  1. W celu złożenia Zamówienia należy:
    a) wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia,
    b) kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,
    c) uzupełnić Formularz Zamówienia,
    d) wybrać jedną z dostępnych metod dostawy i płatności,
    e) potwierdzić zamówienie i dokonać płatności (jeżeli wybrano przedpłatę).


§ 8 Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy:

    • paczkomaty InPost,

    • przesyłka kurierska (DPD),

    • odbiór osobisty – wyłącznie po przedpłacie.

  2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

    • płatność za pobraniem (DPD),

    • przelew na konto Sprzedawcy,

    • szybkie płatności elektroniczne.


§ 9 Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje po złożeniu Zamówienia przez Klienta.

  2. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkt w terminie wskazanym w opisie Produktu.

  3. Termin realizacji Zamówienia zależy od dostępności Produktu i jest każdorazowo wskazany przy danym Produkcie.

  4. W przypadku odbioru osobistego – Produkt będzie gotowy do odbioru po zaksięgowaniu płatności. O gotowości Klient zostanie poinformowany drogą e-mailową.


§ 10 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.

  2. Szczegółowe zasady odstąpienia od umowy określają przepisy ustawy o prawach konsumenta.

  3. Zwrot płatności następuje niezwłocznie, nie później niż 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta. Sprzedawca nie pobiera żadnych opłat związanych ze zwrotem pieniędzy.


§ 11 Reklamacja i rękojmia

  1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.

  2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego Produktu Konsument ma prawo złożyć reklamację.

  3. Reklamację należy złożyć drogą elektroniczną na adres e-mail Sprzedawcy lub pisemnie na adres siedziby.

  4. Szczegółowe zasady rękojmi określają przepisy Kodeksu cywilnego.


§ 12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów dostępne są na stronie UOKiK: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

  2. Konsument ma m.in. możliwość:

    • zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego,

    • zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o mediację,

    • uzyskania bezpłatnej pomocy rzecznika konsumentów lub organizacji społecznych (np. Federacja Konsumentów).

  3. Konsument może skorzystać z unijnej platformy ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  4. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji jest dobrowolne i nie ogranicza prawa Konsumenta do dochodzenia roszczeń przed sądem powszechnym.


§ 13 Dane osobowe w Sklepie internetowym

Dane osobowe Klienta są przetwarzane zgodnie z przepisami prawa oraz Polityką prywatności dostępną w Sklepie.


§ 14 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są w języku polskim.

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu – nowe brzmienie będzie obowiązywać od dnia publikacji w Sklepie i dotyczy Umów zawartych po tej dacie.