Polityka zwrotów i reklamacji – Sklep Internetowy Mozmo
§ 1 Zwroty (odstąpienie od umowy)
-
Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru – bez podawania przyczyny.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy przesłać do Sprzedawcy oświadczenie woli:
-
pocztą na adres: Mozmo, ul. Kwiatowa 29, 94-238 Łódź,
-
lub e-mailem: sklep[at]mozmo.pl.
-
-
Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu.
-
Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez Klienta innej niż najtańsza forma dostawy oferowana przez Sklep).
-
Koszt odesłania produktu ponosi Klient.
-
Towar powinien być zwrócony w stanie kompletnym. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania.
§ 2 Wyjątki od prawa odstąpienia
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje m.in. w odniesieniu do:
-
towarów wyprodukowanych według specyfikacji Klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
-
produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę (np. szczoteczki elektryczne, golarki), jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
§ 3 Reklamacje (rękojmia)
-
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za zgodność towaru z umową zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
-
W przypadku stwierdzenia wady towaru, Klient ma prawo złożyć reklamację.
-
Reklamację należy zgłosić:
-
pocztą na adres: Mozmo, ul. Kwiatowa 29, 94-238 Łódź,
-
lub e-mailem: sklep[at]mozmo.pl.
-
-
W zgłoszeniu należy podać:
-
imię, nazwisko i dane kontaktowe,
-
numer zamówienia,
-
opis wady produktu,
-
żądanie reklamacyjne (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, zwrot środków).
-
-
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
§ 4 Gwarancja
-
Niektóre towary mogą być objęte dodatkową gwarancją producenta lub dystrybutora.
-
Informacja o gwarancji znajduje się w opisie produktu lub dołączonej dokumentacji.
§ 5 Postanowienia końcowe
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszą polityką zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks cywilny oraz ustawa o prawach konsumenta.
-
Niniejsza polityka nie ogranicza praw Konsumenta wynikających z obowiązujących przepisów prawa.