What's People says

Whats People says

Polityka zwrotów i reklamacji – Sklep Internetowy Mozmo

§ 1 Zwroty (odstąpienie od umowy)

  1. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru – bez podawania przyczyny.

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy przesłać do Sprzedawcy oświadczenie woli:

    • pocztą na adres: Mozmo, ul. Kwiatowa 29, 94-238 Łódź,

    • lub e-mailem: sklep[at]mozmo.pl.

  3. Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu.

  4. Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyboru przez Klienta innej niż najtańsza forma dostawy oferowana przez Sklep).

  5. Koszt odesłania produktu ponosi Klient.

  6. Towar powinien być zwrócony w stanie kompletnym. Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania.


§ 2 Wyjątki od prawa odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje m.in. w odniesieniu do:

  • towarów wyprodukowanych według specyfikacji Klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

  • produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę (np. szczoteczki elektryczne, golarki), jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.


§ 3 Reklamacje (rękojmia)

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za zgodność towaru z umową zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  2. W przypadku stwierdzenia wady towaru, Klient ma prawo złożyć reklamację.

  3. Reklamację należy zgłosić:

    • pocztą na adres: Mozmo, ul. Kwiatowa 29, 94-238 Łódź,

    • lub e-mailem: sklep[at]mozmo.pl.

  4. W zgłoszeniu należy podać:

    • imię, nazwisko i dane kontaktowe,

    • numer zamówienia,

    • opis wady produktu,

    • żądanie reklamacyjne (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, zwrot środków).

  5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.


§ 4 Gwarancja

  1. Niektóre towary mogą być objęte dodatkową gwarancją producenta lub dystrybutora.

  2. Informacja o gwarancji znajduje się w opisie produktu lub dołączonej dokumentacji.


§ 5 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą polityką zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks cywilny oraz ustawa o prawach konsumenta.

  2. Niniejsza polityka nie ogranicza praw Konsumenta wynikających z obowiązujących przepisów prawa.